miercuri, 25 ianuarie 2012

Deci,,,,

Daca nu te sun..  [e pentru ca astept sa ma suni tu..]
Daca plec suparata din cauza ta.. [urmeaza'ma..]
Cand iti privesc buzele.. [saruta'ma..]
Cand te imping sau te lovesc... [ia'ma in brate si nu ma lasa sa plec...]
Cand incep sa insult... [saruta'ma si zi'mi ca ma iubesti..]
Cand tac...  [intreaba'ma daca se intampla ceva..]
Cand te ignor.. [da'mi atentia ta..]
Cand imi pierd calea.. [orienteaza'ma..]
Cand arat rau.. [spune'mi ca sunt frumoasa..]
Cand vezi ca incep sa plang... [ia'ma in brate fara sa scoti un cuvant..]
Cand ma vezi sosind... [ia'ma in brate..]
Cand mi'e frica... [protejeaza'ma..]
Cand ma sprijin pe umarul tau... [mangaie'mi fata..]
Cand iti arat afectiune... [arata'mi si tu afectiunea ta si fa'ma sa rad..]
Cand nu raspund pentru un timp.. [asigura'ma ca totul este bine..]
Cand te privesc cu indoiala... [spune'mi ca nu e adevarat..]
Cand te iau de mana... [fa la fel]
Cand iti spun un secret... [pastreaza'l si nu'l spune nimanui..]
Cand te privesc fix in ochi... [nu indeparta privirea pana nu o fac eu..]
Cand spun ca te iubesc... [crede'ma ca o fac mai mult decat iti imaginezi tu..]
Cand imi faci rau... [crede'ma ca durerea nu va  disparea niciodata..]