sâmbătă, 14 ianuarie 2012

'Cause you're everything.

 Another day with him.. inca un sentiment ,inca un sarut, inca o imbratisare...
A trecut mai mult de o saptamana si il simt tot mai aproape. Inima mea iti zambeste iubbi,;;) si o sa te invadeze numai cu sentimente frrumoase, ploi torentiale de saruturi, clipe frumoase si apreciere pentru o persoana speciala care ma face sa ma simt speciala. :">.
Nu ma gandeam la asta.. ca te voi avea vreodata,  iar acum nu ma gandesc sa nu te am.. fiindca m'am obisnuit cu tine si esti cel mai frumos sentiment:*!
Multumesc pentru toate zilele astea in care am simtit ca suntem numai noi doi si doar asta conteaza, si asa a fost. Iubesc cand iti pui capul pe umarul meu, iubesc cand ma privesti iar eu las privirea in jos si te uiti "suspect" iar apoi ma imbratisezi.. Da, ador cand ma imbratisezi, cand faci"uhm", iubesc ce esti tu. Iubesc cum ne vedem pe noi prin ochii tai.
Iubirea e frumoasa si vreau sa ma regasesc in ea acum doar cu tine. Mi'a dat inima de inteles de mai multe ori ca vrea sa faca un furt. Si am avut dialog cu ea si am inteles ca victima e pe acolo prin tine iubire..e inima mea care e nebuna.. i'am zis'o de mai multe dar nu'i pasa.. Tot ea ma face sa iubesc , sa rad sa plang, sa ma doara.. e o zapacita.. si indragostita. De multe ori am ales si am iubit cu mintea si  cel mai mult rau a putut sa fie apoi.. Dar ti'am zis. de data asta imi intra inima in actiune si asta e cel mai bun semn fiindca ma las condusa de ea, si nu mai conduc cu mintea. Nu am de ce, pentru ca esti tot.
Everything's alright,
When you're right here by my side. Gonna tell you that I love you,
In the best way that I can.
I can't take a day without you here,
You're the light that makes my darkness disappear.
When I hold you in my arms
I know that it's forever
I just gotta let you know
I never wanna let you go

                           <3 Ma' Boss >:D<