duminică, 15 mai 2011

Pentru ca Ti amo.pentru Ca esti TU.

 Oh Bubule, da tu, cel pe care il admir, il apreciez, il iubesc:"> De ce? Pentru grija pe care mi'o poarta, afectiunea, zambetul , momentele cand sunt a lui si pur si simplu nu'mi mai doresc sa plec de langa el..
Are acel ceva care am cautat in multi..si nu vreau sa se piarda niciodata. Zi dupa zi, ce este in inima mea creste, creeste si o sa te invadeze iubiii acele picaturi de afectiune de dinainte se transforma intr'o ploaie de iubire. Furtuna mai bine zis;;) .
Sunt sincera, stiai? la fel cum sunt si sentimentele mele, la fel cum este si inima mea, iar inima nu minte, chiar daca mintea mea inseala, acum sunt in contra a tot ce este rau si vrea sa faca rau , si n'am sa las, am sa lupt, iar eu lupt atunci cand vreau ca acel ceva sa fie al meu, pai sa fie al meu:">. Si esti al meu, si vei fi al meu.
De multe ori m'am plictisit, m'am saturat.. am zis ca nu mai are rost, dar acum nu vad rostul acestor defecte.. nu au cum sa intre in viata noastra pentru ca am zis ca n'am sa le las , nu au voie aici, nu au voie si n'am sa permit sa strice , sa darame ceva ce noi am cladit.
Te'ai intrebat vreodata ce vezi in viitor?
   Eu da. ce vad? :Pe tine.
                         Te iubesc !:x