luni, 23 mai 2011

Daca...

Daca nimeni nu te crede cand spui ceva, eu vreau sa fiu acolo, sa te privesc in ochi si sa-ti spun ca am incredere in tine, desi de multe ori nu arat asta.

Daca toate miresele se imbraca in alb, eu vreau sa port o rochie de culoarea iubirii si sa fie scurta.

Daca toti se duc in luna de miere dupa nunta, pe mine nu ma intereseaza unde stam cat timp suntem impreuna.

Daca toti mancati 3 cupe de inghetata, eu vreau 5, una peste alta si de culori diferite.

Daca marea poate e satula de promisiunile atator cupluri, eu vreau sa ne lasam purtati de valuri si sa nu ne mai oprim.

Daca altii spun "te iubesc" ca si cum ar zice "mi-e foame", eu nu voi rosti niciodata aceste cuvinte sacre si pline de insemnatate fara sa le simt cu adevarat.

Daca altii isi povestesc off-urile cand sunt intrebati, eu prefer sa spun doar "sunt bine". Ma intreb uneori daca voua chiar va pasa cand intrebati sau este doar nevoia de cunoastere.

Daca altele au plans cand le-ai parasit, eu nu o sa mai plang niciodata! Eu o sa rad isteric. Si o sa plec...

Si daca nu spun acum ce simt, nu inseamna ca nu am pentru tine cele mai sincere sentimente.