sâmbătă, 7 mai 2011

O zi pierduta este o zi in care nu ai ras.

Am ras...pentru ca am motive...pentru ca am starea necesara...pentru ca am prieteni...pentru ca m-au dezamagit...
Si rad printre picaturile de lacrimi...si sunt suparata pentru ca ma dezamagit...si sunt bucuroasa ca mai am inca multi prieteni...am pierdut unul mai am inca zece...
Datorita mie ai ajuns sus...nu mi-ai aratat nicio urma de multumire...acum vrei sa urci mai sus?..vrei mai mult?N-ai sa vezi...nu ma vei depasi niciodata...vei regreta ce ai facut.
Nu te urasc...nu te pot uri...esti mult prea neinsemnata...lacrimile de pe obrajii mei vor curge neincetat la cea mai mica dezamagire...Am avut parte de multe..si nu voi lasa garda jos...Prietenii vin si pleaca...din tot roiul am ramas cu o singura albina...si am parasit stupul...si am luat-o cu mine..si a ramas cu mine...si ii sunt vesnic recunoscatoare pentru ca este langa mine...pentru ca e singura care ma vazut plangand...pentru ca plange cu mine, chiar si fara lacrimi...pentru ca nu o deranjeaza sa ma asculte o ora povestindu-i nimicuri...pentru ca e EA.
Voi rade in continuare...pentru ca am 1 000 de motive.