luni, 28 martie 2011

Stuff

○Nu`ncerca sa`i minti acum ca ea e doar o oarecare , cand ei stiu ca amintirea ei inca te doare .


○Vreau sa te incrunti cand nu te bag in seama.Vreau sa te fac sa plangi.Vreau sa te superi,sa ma certi si sa ma ierti.Vreau sa spun prostii si sa ma saruti zambind.

○Uita de tot, uita de tot Uita de lume, de sentimente, de suflete pereche, de soapte la ureche Fii rece, nu lasa pe el sa te`ntunece ..

○Prea multe amagiri turnate in pahare,mult prea multe vorbe dure si semne de exclamare.
Sincer acum nu-mi pare rau ca te-am vazut si fara masca nu exista
"scuza-ma" in cazul tau asa ca lasa! I hate u.

○Chiar de`ar fi greu,tot as zambi si chiar daca as fi plina de probleme...
tot as glumi!..pentru ca stii..viata e grea si lumea e rea..
cum as putea sa rezist,
daca nu m`as purta asa.!!..

○Oamenii vor uita ce ai facut,oamenii vor uita ce ai spus dar ei nu vor uita niciodata cum i-ai facut sa se simta!

○Vor exista mereu oameni care te vor rani, asa ca trebuie sa-ti pastrezi increderea si doar sa ai mai multa grija in cine ai incredere si a doua oara!

○Intr`o noapte o stea m`a intrebat:"De ce nu`l lasi daca te face sa plangi?"I`am raspuns:"Stea,tu ti`ai parasi cerul ?"

○De dimineata ma trezesc si
imi bag p*** in tot ce mi-am promis aseara !

○In fond, în fiecare dintre noi se află doi oameni.
Suntem, mai întâi, ceea ce a făcut natura din noi.
Dar suntem, apoi, ceea ce am făcut noi cu natura din noi

○Ochii tai... sarutul tau... glasul tau...parfumul tau...Cum As Putea Uita? .... atingerea ta .. You may not be here with me... but thoughts of you are always in my heart

○Vreau sa te am langa mine...Unde esti? Nu vreau ca tot ce am trait sa devina povesti...Ma simt pierduta de tot...Te caut dar nu te gasesc...Unde esti ? Vreau sa iti mai spun odata Te Iubesc

○Uneori te trezesti ca vorbesti la trecut amintiri ce pentru unii nu conteaza prea mult . insa unele intamplari te marcheaza pe viatsa.

○Ca toate se schimba, si totul trece .. Ti`a spus ca numai poate,
nu o lasa sa plece.. stii ca e singura care te intelege.. iubeste`o fa`o sa uite ca ai fost rece