miercuri, 30 martie 2011

 Inima nenooorocita ce esti!!!!!!!!!!!!! Te umpli de regrete ca sa imi faci rau!! Nu te'ai saturat???!! cat ai sa mai continui...?????? Nu pot exprima in cuvinte ce simt acum. Te urasc!! E sentiment de ura , de regret .. Ahh, e chiar atat de greu sa ma lasi odata in pace?? Dispaaari din viata mea, din mintea mea. Lasa'ma si pe mine sa zambesc sincer , nenorocito, nenorocitule. Nerecunoscator ce esti:( !
Pentru ce ma?? De ce?? Si tu esti genu' ala de calitate proasta? Da, ma, doare, ma doare!! Am asteptat atata timp un semn de la tine, m'am intrebat oare ce vina am avut, cu ce am gresit.. am cautat raspuns in toate partile. TE'AM CAUTAT pentru a vorbi cu tine. TE'AM CHEMAT apoi sa vorbesc cu tine, iar tu imi spui ca nu vrei? ca nu poti?? LAS CE ESTI!! Nu ai avut curajul pentru a'mi spune de ce!! Bine ca ma faci sa scuip amintirile!!
Dar nici sa nu te mai intorci ma!! Nici sa nu ma mai privesti vreodata. Pentru ca esti rau! Te'ai jucat cu inima si ai umplut'o de iluzii, dar nici din minte nu mi te stergi:(... Te urasc pentru ca nu pot sa te uit, dar cel mai rau.. te urasc pentru ca te iubesc..:( Te urasc pentru tacerea ta! Te urasc pentru toate noptile albe in care ma intrebam "DE CE? " Te urasc pentru ca nu m'ai lasat sa te cunosc indeajuns. Te urasc pentru ca m'ai scos din viata ta, pentru ca esti indiferent! Nici nu am realizat cand m'am indragostit de tine, probabil din prima clipa. Nici Adio nu mi'ai zis macar.. Dar nici sa nu te mai intorci vreodata!!... Fiindca iti spun eu ADIO!.......    

             M'ai ranit..