vineri, 19 noiembrie 2010

Prea tarziu

Am inceput o iubire de neimaginat
Am crezut foarte mult in acel baiat
Dar m'ai tradat...
Si niciodata n-am sa pot s-o iau iar de la cap
M-am certat cu toata lumea din cauza ta
Dar n-am sa mai repet greseala cu altcineva...
Inca mai stau si ma gandesc la cate vorbe tu mi-ai spus
Si poate crezi ca inca mai astept un raspuns...
Dar sa stii ca nu este deloc asa...
Focul tau nu mai e in inima mea...
Si tu poti sa ramai..sa ramai cu ea ..
Am ajuns sa cred ca e mai bine asa
 Am crezut in tine cand nimeni nu credea..
Dar tu m'ai facut sa imi pierd increderea ..
Pentru tine as fi trecut si prin apa si prin foc...
Cand defapt tu nu ma meritai deloc...
Sti ca eu te-am iubit
Si ca si tu la fel ai simtit
Dar stiu ca daca era asa tu nu o alegeai pe prietena mea...
Nu te astepta sa te intreb ce sa intamplat...
Nu ma intereseaza ce ai avut in cap
Si acum sa sti ca nu ma doare nici macar un pic
Pentru ca ce nu te omoara te face mai puternic!!..
M'a durut ce mi-ai facut...
Dar am uitat de mult
Si pana la urma peste asta tot eu am trecut
Iar acum la sfarsit vreau sa iti mai spun ceva
Sper sa-ti faca si tie la fel iubita. ta...!!!