luni, 22 noiembrie 2010

Multumesc !

 Multumesc ! Pentru caldura ta, pentru gingasia ta, pentru pasiunea, senzualitatea, dragostea, lumina ta! Grija ta pentru mine, atingerea fina peste chipul meu, ca ma simt in siguranta in bratele tale, si ma strangi la pieptul tau, iar lumea ne priveste in loc si vede iubirea ce ti'o port. Multumesc ca esti ochii mei, cand nu pot sa vad... M'ai ridicat cand cazusem, m'ai incalzit cand eram rece in sufletul meu.
Adorm cu sarutul tau pe buze si ma gandesc cum ar fi daca as putea sa nu ma mai trezesc..
 Vreau sa te privesc cum stai in pat si ma privesti, iar eu...eu iti ating corpul cu varful degetelor si ma pierd in cearsaful alb cu tine soptindu'ti cat de mult te iubeeesc!
Multumesc ca ma protejezi de ce e rau , de probleme , ii multumesc lui Dumnezeu ca imi asculta rugaciunile atunci cand ridic privirea spre cer si ma rog pentru tine. Multumesc tie ca existi! Te iubesc !!!