miercuri, 5 septembrie 2012

Alaturi de ingeri

 Port in gand mereu doar privirea ta..
Vei ramane in gandul meu, la bine si la greu, iar tot ceea ce am facut impreuna, ne va lega MEREU!
  Mi'ai fost si Mama si Tata o viata intreaga.. De cand am deschis ochii, pana i'ai inchis tu.. de tot..
Mi'e greu sa accept ca nu mai esti langa mine si doar ma privesti acolo de unde veghezi..
Ai fost ,esti si vei fii cea mai frumoasa si pretuita avere, dar si totodata cea mai trista, caci n'am sa te pot scoate din mine ca sa te am aproape..
 Toata viata ai trait'o dupa cum ai vrut tu, ceilalti au respectat regulile tale, nu tu pe ale lor, iar acum sa ne obisnuim fara tine? Eu una mi'e prea greu, fiindca stiu cat m'ai iubit, si stii cat te'am iubit. Si cat te iubesc.:( esti al meu bunic, si a mea comoara.