miercuri, 13 iunie 2012

Si da, am inteles.

 Si sunt bine. Si multumesc ca mi s'au deschis ochii si nu mai tanjesc dupa ceva ce nu era pentru mine.. Nu era pentru mine acum, dar pentru viitor el trebuia sa fie .. si era totul!!
Nu pot sa multumesc pe toata lumea, Nu sunt perfecta, sunt asa cum sunt ca fata, ca om, si doar daca vrei si iti doresti sa stii ce e iubirea reala ramai langa mine, daca nu, pleaca! Nu am nevoie sa fiu folosita. Nu pot sta langa cineva care doar sa ma foloseasca. Fiindca atunci niciodata n'am sa pot da ce iti doresti tu.
 Stii cum e sa te doara sufletul pur si simplu? Pe mine m'a durut. Dar nu acum, m'a durut doar mintea caci nu voia sa accepte ca am fost parasita de ce iubeam. Dar m'am resemnat, si pot sa zic ca a fost o greseala totul. El a fost o greseala, si numai eu stiu mai bine de ce! La cat de frumos mi se parea atunci cand suntem impreuna, atat de urat a fost dupa ce s'a terminat, si el a devenit un om rau pentru mine, fiindca cel mai urat e sa iti insele asteptarile si tot ce aveai tu cladit in minte pentru el. Nu am fost destul de buna, darr uite ca si'a gasit pe alta atat de repede, poate ea ii va da si oferi tot ce nu i'am oferit eu, sper sa fie multumit si sa ii dea totul dintr'o data si sa fie perfect till the end of time. Sa nu fie nevoita ea sa il puna in categoria "same like the others" Bine, atunci cand esti cu el , da, nu se compara cu ceilalti, dar felul in care te lasa, asta te face sa realizezi. Asa ca iubire, doar pentru tacerea ta , iti multumesc acum ca ai plecat , fiindca nu ma meriti, si nu te merit! Si sunt alte lucruri care ma asteapta sa imi continui viata si momentele din viata pe masura. Se spune ca atunci cand iubesti o persoana , cel mai bine e sa o lasi daca nu mai merge. Doar ca tu nu ai fost in stare sa continui cum a trebuit si nu ai fost multumit, atata tot. Ti';ai gasit altceva , si ai si mintit cuvinte de iubire si pentru asta mi se strange sufletu si ma loveste ca am fost proasta si am crezut. Adica, pe ultima suta de metrii imi spui ca da, ma iubesti, e ok totul, si mai tarziu ma parasesti. BLAHH!
Ramai acolo unde esti si cu cine esti, si mi'ai lasat doar amintiri care vor fi doar amintiri si nu le voi mai simtii ca pana acum. Parca imi vine sa te urasc pentru ca mi'ai luat sperantele si visele frumoase, dar e ok, le sfasii cum te'am sfasiat si pe tine din inima.   De acum incolo sa am grija sa nu'mi sfasii inima. !
                                It's not me, it's you. Always has been you.