luni, 25 iunie 2012

In clipa aceea iubirea, ura, gelozia, durerea se sfarsisera. Totul parea dintr-un film prost, de cea mai proasta calitate. Era totul firesc, spontan, obisnuit... lumea nu se oprise in loc si continuam sa ne purtam cu totii ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, ca si cum scena aceea se repetase de atatea ori... Pentru o clipa am avut senzatia ca tu nu esti Dor al meu, ca esti un necunoscut c-o necunoscuta, atat de rece m-ai lasat. Si te-am uitat asa cum se uita...



...Imi doresc sa te vad fericit, de mana c-o rochita rosie din catifea, si sa-i zambesti pentru ca ea e perfecta, ca nimic inafara de ea nu mai conteaza. Pentru ca ea e totul, iar eu sunt nimic. Pentru ca-i mai bine cu tine lipsa si indragostit de alta. N-am sa mor fara tine si nici de dorul tau. N-am sa-ti uit numele si nici n-am sa incerc sa scap de amintirea ta