miercuri, 19 octombrie 2011

Din toata Inima

 Cand ai o problema , tot ce stiu e ca .. cel mai bine si cel mai cald pentru inima, ca un fel de medicament preventiv.. e sa iti fie alaturi cineva care sa'ti indrume ochii catre o raza de speranta ce sta si asteapta sa fie luata in seama.. sa arate ca nu totul se sfarseste aici...
Fie ca e parinte, prieten, iubit, coleg, necunoscut ,cand stiu ca lumea lui se prabuseste nu pot sa'l las singur.. pur si simplu.. imi doresc sa fiu cu el si sa stau langa inima sa. Sa transmit caldura si protectie si increderea ca totul va fii bine. Ca Dumnezeu i'a dat doar incercari pentru a'l rasplati mai tarziu. Pentru a'i arata , demonstra ca trebuie sa deschidem ochii. Tu ai ochii deschisi? Stii ce vrea inima ta? Te'a ranit?.. Daca te'a ranit inseamna ca nu i'ai dat ce si'a dorit.. si asa.. Te'a atacat cu sentimente ce'ti fac rau...

Ce apreciez eu?
Apreciez ceea ce 2 oameni au cladit impreuna si lupta..
Da frate.. LUPTA, iar inimile zambesc. Nu asculta vorbele fara rost ale celor care fac doar rau si spulbera orice dorinta de a continua..
PUTEREA de a tine legate mainile atunci cand toti vor sa treaca prin ei doar pentru a departa.. a rupe legatura ce'i uneste ...iubirea.
INCREDEA ca sunt unul pentru celalalt.
Ce e IUBIREA? Sa dau o definitie... Iubirea este sentiment .. si se simte.. o pot trai, iar atunci am sa transmit, am sa eman doar lucruri pozitive.
Ma intreb.. ma gandesc.. ma doare.. ma oftic.. ma intristez.. De multe ori am strans dorul in brate.. De multe ori am incetat sa mai cred in el. in ei... De multe ori.. pur si simplu imi venea sa cad si sa nu ma mai ridic.. dar.. Ce nu te omoara te face mai puternic. Si da.. in fiecare am gasit cate un El.. dar nu (pentru inima mea) Ce doresc eu inimii mele?.. Ah..Parca imi este si teama sa ma gandesc.. sa scriu.. Am facut'o proasta de prea multe ori.. nenorocita, nepasatoare, I'am zis ca este a mea, nu trebuie sa ma raneasca atat.. Dar o Doamne.. cine sa ma auda...
Implinire.. Implinirea pentru mine inseamna ca atunci cand ma gandesc .."Oare se gandeste la mine.. oare ii pasa de mine..oare i se face dor de mine.. oare e sincer ..oare pot avea increderea sa simt ca este si iubit si parinte si frate si tot... da.. ma simt implinita cand este TOT.. Cand ma suna la 3 dimineata doar sa'mi auda glasul si sa'mi spuna" Hey iubita, am vrut doar sa'ti spun ca TE IUBESC". Atentiile pe mine ma fac sa apreciez mult,,
Penru a fi perfecta in ochii sai trebuie doar sa ma lase..sa descopere caldura din inima mea si dorul sa iubeasca sincer si adevarat.. Poate am asteptat mult.. poate iluziiile si'au facut prezenta si m'au inselat. Poate nu mai vreau bataie de joc.. poate nici n'o mai suport.. poate acum ca ma gandesc la ea mi se incruciseaza degetele si nu mai pot scrie.
Vreau sa mai spun doar ca.. Daca iti deschizi ochii, iti deschizi si inima si voi patrunde in ea, pentru a lasa doar gust dulce. Si stiu doar ca am sa fiu TOT. Pentru cei care merita si imi incalzesc zambetul si privirea.. dar cel mai important.. Inima.. fiindca si eu voi fi la greu alaturi si la bine si la dor... :)