vineri, 24 decembrie 2010

Scrisoare pentru Mosu

                        Draga Moshule,

  Eu zic ca am fost cuminte:D. Mi'as dori sa apreciezi faptul ca.. tin la.. o iubire din tot sufletul. Ca am puterea sa ma abtin. O putere de care nu e multa lume in stare. O putere care defapt iti face rau. Ma ranesc destul eu, nu mai este nevoie sa ranesc si pe cel de langa mine. Poate ca o fac dar nu'mi dau seama.
Ce vreau eu de la tine?? Hmm..
PUTERE: sa duc mai departe
IUBIRE: sa fiu iubita
SANATATE: sa pot sa ma tin pe picioarele mele
LIBERTATE: sa ma simt libera in sufletul meu
INCREDERE: sa ma incred in cel de langa mine
FERICIRE: sa simt zambet pe buze si in inima
 Iti mai cer clipe de neuitat, momente pe care sa le am tiparite in minte si in suflet mereu, sa zambesc la fiecare intamplare, vorba, sa ma incalzeasca cei de langa mine. Sa imi dai acea iubire de care sa nu ma saattuurr si sa am grija de ea si de inima sa. Vreau zambete, priviri calde, armonie, gust de stralucire in fiecare om.
Cer mult? sau este ca intr-o carte cu povesti.. Nu. defapt asta imi cere inima. Dorintele mele sunt asternate pe firul vietii pe care il parcurg.
 De fiecare data ai avut grija sa imi aduci mereu ce ti'am cerut. Dar aceasta lista si. aceste dorinte. mi le poti oferi? ...

                             TE IUBESC .
                                           Cu dragoste, Andra
                                                                     >:D<