sâmbătă, 25 decembrie 2010

Multumire de Craciun

 Off Mosule, Ce mi'ai facut?? Ce ti'am cerut si ce mi'ai adus.. Mi'ai stricat Craciunu:(  Pe plan material, multumesc ca mi'ai adus  tot ce ti'am cerut, ca de fiecare data, dar.. cu celelalte cum ramane? cu lista mea pentru tine...? Chiar am meritat? si ceea ce in ochii mei avea o valoare.... ce nu multa lume are. Dar asta e cand esti naiv.. Si ce doare cel mai tare e ca aveam atatea de spus , m'am abtinut, iar acum privesc cum pleaca. Si n'am sa inteleg cum de visam ca poate intr'o zi se poate bucura de tot ce trebuia sa se bucure pana acum. sa primeasca ce merita, dar visam ca proasta fiindca niciodata nu voi putea impartasi acelei persoane.
 In concluzie, desi multi ureaza Craciun Fericit, eu nu prea il simt asa. Pacat ca am pus prea mult suflet in ceea ce m'a impresionat de atunci pana la un moment dat... Si pacat ca m'a ranit prin ceva ce doare tare si nu a fost cum spus. Whatever. STRONG!!
 Mosule, nu mai vreau nimic.. decat sa am PUTEREA sa uit. Dar ma macina pur si simplu..

                                             De la Andra pentru... Mosu