miercuri, 6 februarie 2013

Tot.

 N'am nicio inspiratie.. poate sunt la pamant.. sau poate sunt mai sus decat as fii crezut.
Respir si parca respir un aer care imi lasa de gandit multe.
N'o sa se poata puna nimeni niciodata cu sentimentele mele, pentru ca iubesc in modul ala in care o sa pot sa ma gandesc mereu, la ceva sigur si frumos pentru noi, care oricum va devenii realitate. Pot sa vrajesc prin cateva vorbe, si 2,3 intalniri, pot sa atrag prin cateva mangaieri  cu gesturi fine si "magice" sa te faca doar al meu. Nu'mi arat toate partile. Doar atunci cand trebuie. Dar de multe ori nu e cazu.
Dar tu.. esti tot ce vreau.. tot ce am nevoie. Ai vraja..care ma tine langa tine si ma face fericita in felu ala care defineste orice fata implinita. Si imi dau seama de asta. Nu vreau sa stiu pretu tuturor lucrurilor pe care le am sa fiu fericita.. Nu platesc pentru vise..  Cum as putea sa traiesc fara tot ce oferi? Tot ce ma faci sa ofer.. cand tot ce am trait pentru tine, sa dispara. Si daca o sa vrei vreodata sa ma vezi intr'adevar goala, ia'mi tot ce m'ai invatat sa cresc in mine, spune'mi pretul, ca sa'l platesc, si atunci nu am sa mai fiu nimic din tine.
Vreau doar sa ma indragostesc mereu de tine. Pana ma vei umple mereu, cu aceleasi ganduri, sentimente, fiori si vise. Nu conteaza, dar sa fie DOAR din partea ta. Tot ce am nevoie, se afla in ochii tai. Si ei sunt mai clari ca iarba.
 Lacrimile nu au niciun loc in inima ta. Le'am luat eu pe toate. Si asa am sa fac mereu.
Cineva mi'a spus.. ca trebuie sa alegi pentru ce trebuie sa castigi sau sa pierzi.. Nu le poti avea pe toate.. As putea sa stau deoparte si sa ma uit cum trece tot.. nefericita, dar in siguranta.. Si eu doar vreau sa fiu fericita. Asta inseamna sa risc. Si n'am cum sa stau deoparte ,trecand totul pe langa mine, fara sa ma atinga.