duminică, 2 decembrie 2012

Pe bune frate?..

 Si ma cuprinde.. si ma induce in eroare si imi fura orice stare de o dispozitie ok, parca o simt asa cum ma atinge. Ahhh:)). Plictiseala vietii ca ajunge pe la tine exact cand nu e cazu.. N'mi place sa simt plictiseala , fiindca nu ma simt ok cu nimic.. As vrea sa rad acum , sa am niste momente amuzante , ceva OK.. Si stauuu si pur si simplu ma gandesc.. "Pe bune , frate?" ,ori ca stau la calculator acum, ori ca stau cu lumina stinsa si in pat si invelita cu patura e aceeasi, chit ca vine RUBY si imi aprinde lumina.. nu ma impresioneaza nimic.. Gen. nu suport lenea.. asta simt..,eu care acum as alerga cu cu bicicleta, m'as mai da cu sk8u, cu rolele, m'as juca de'a v'ati ascunselea.. as face ceva ce n'am mai facut demult..:)) si plictiseala de multe ori are o imaginatie bogata, sau n'are nimic!! X_X Mai bine sa ma aleg cu fapte decat cu imaginatie..