duminică, 26 august 2012

And I'm not ready to feel this

 Ce stare ai atunci cand esti pe cale sa pierzi o persoana care te'a vazut crescand si si'a petrecut anii din viata, daruindu'ti dragostea aia si suportu ca nu vei fi niciodata singur?... Ca pentru el esti cel mai bun si mereu primu in orice..?
E bunicul meu, caruia obisnuiesc sa'i spun "TATA", si nu cred ca voi stii cum sa reactionez, cum sa suport "Plecarea" lui:(. Despartirea aia pentru totdeauna.. Am fost obisnuita o viata cu el, si acum sa mi'l ia?! Stiu ca toti oamenii se duc intr'un final acolo unde e mai bine pentru toti, unde nu e durere, unde nu sunt lacrimi.. unde nu e ca si pe Pamant, si da, "Suntem trecatori prin viata", dar ce lasam in urma noastra doare cel mai tare.
 Am fost azi si l'am vazut si am plans. Am plans cum l'am vazut si nu mi'a venit sa cred.. Frumusetea pe care o stapanea odata si cat de urat te face batranetea si boala. Iti ia toata splendoarea aia care denumeste cuvantul Barbat.
Stiu CE e moartea, dar nu stiu CUM e. Stiu ca versi lacrimi. Dar nu stiu CATE.. (Poate pana ramai fara)..
 Sunt trista, mi'e teama. E prea puternica legatura noastra ca sa se rupa de tot. Stiu ca lui i'a pasat cel mai mult de mine, mereu, si a fost primu care intotdeauna a crezut in mine. Cand ceilalti ma judecau, el ma sprijinea. Si a plans pentru mine de nenumarate ori, cand nu imi era bine, iar acum e randul meu, dar simt ca am s'o fac mai mult ca niciodata. Nu suport ca ce iubesc, sa mi se ia, si mai ales pentru totdeauna. Nu pot sa'l vad cum se chinuie, cum se stinge incet, incet.. Cum ramane fara putere, fara glas, fara speranta, fara nimic!
I'am spus azi in timp ce'l priveam si incercam sa zambesc ca il iubesc si  sa'mi promita ca isi recapata ambitia si lupta ca sa'si revina, sa'si recapete fortele. Si mi'a zis ca da, imi promite. Eu cred in el. Dar de ce totusi mi'e frica?.. Poate pentru ca si el s'a saturat sa se chinuie.. de atata timp..
Stiu ca toti se duc pana la urma, dar nu vreau si nu imi place sa stiu CUM e moartea.. chiar daca e ceva firesc.Pentru ca ce iubesc vreau sa am aproape langa mine, nu doar in inima.