miercuri, 21 decembrie 2011

Eu, în viaţa mea, am pierdut mult.Unele lucrurile le regret, altele nu, iar altele nici măcar nu îmi aduc aminte să le fi avut.
Am pierdut cheile casei, bluza preferată, telefonul, un sarut, o imbratisare, ochelari de soare, cărţi, bani, trenul..am pierdut un prieten din cauza drogurilor, altul într-un accident de maşină.Am pierdut un băiat pentru că l-am iubit prea mult şi alţi o mie pentru că nu i-am iubit deloc.
Am ratat ocazia de a tăcea şi de a vorbi la momentul potrivit.
Am pierdut şansa de a-mi cere scuze.
Am pierdut persoane importante, amintiri la care ţineam, episoade şi aspecte din viaţă mea, îngropate în memorie.
Am pierdut mult.. dar dacă există un lucru pe care îl regăsesc mereu.. un zâmbet întâmplător, în ochii unui copil, în îmbrăţişarea unui prieten, într-o carte, într-un film, într-un cd.. acest lucru se numeşte :

Speranţă !