vineri, 25 noiembrie 2011

........

 Am fost rea de multe ori şi de multe ori am fost şi egoistă. Am ignorat multe sentimente care mi se puneau înainte pe tavă, dar nu regret. Ştiu să-mi apreciez sufletul şi ştiu că niciodată n-aş putea să stau lângă cineva pe care nu-l iubesc. Se spune că iubirea se transformă mai devreme sau mai târziu în ură, dar nu mi s-a întâmplat niciodată şi nici nu cred că s-ar putea. Ori iubeşti, ori urăşti, ori te doare în cot...Defapt.. mai stii tu iubire cat mi'am ranit eu inima pentru ca voia pur si simplu sa fie langa a ta..? Si nu renunta nicio clipa sa ma faca sa sper..Dupa ce m'am "linistit de "tine".. ma gandeam cat de naiva am dost ..nu eu. inima mea.. ce inima am iubire.. Pot ţine în mine oricât, dar tot va veni o zi când mă voi scufunda în apă, sub clar de lună şi voi începe să povestesc ce se întâmplă cu mine. Aşa îmi revin. Singurul lucru pe care niciodată nu aş suporta să-l pierd: încrederea că eu voi fi mereu acolo pentru mine, să mă ascult.