luni, 23 august 2010

Lucruri din mine...

 Sunt o fire deschisa, iubesc tot ce tine de persoane noi si de treaba , iubesc zambetul celor speciali.. vorba calda a prietenilor apropiati, 
Pentru mine conteaza mult ca cineva sa stie cu adevarat sensul cuvantului "PRIETEN". ! Mai bine imi spui in fata ce nu iti convine decat sa aud de la altii ca ma vorbesti pe la spate de rau...
 Sunt impiedicata, imi place sa beau ceva racoritor si sa stau cu picioarele pe birou, sau pe pereti, sunt lenesa dar nu-mi place sa stau in mizerie, imi place sa filozofez si sa despic firul in patru, nu urasc pe nimeni. Consider ca opusul iubirii este indiferenta, ci nu ura. Adorm greu si visez mult [ma apuca des diminetile si eu inca n-am adormit, imi place sa citesc dar multe carti sunt neterminate, imi place sa cred ca sunt speciala, ma plictisesc repede, sunt discordanta. Acu plang si peste cinci minute  lesin de ras, imi place sa depan amintiri si devin usor melancolica, vorbesc mult, mai ales cand ma plictisesc, ador viata de liceu, sunt o romantica si-o visatoare incurabila, sunt uituca si imprastiata, cand rad, rad cu lacrimi, ador sa scriu compuneri , sa  privesc in viata celorlalti si sa astern  pe foaie ganduri idei sentimente, as scrie la nesfarsit despre viata , iubire, oameni, lucruri din viata de zi cu zi...Fac multe gafe si nu-mi tin gura niciodata atunci cand trebuie, barfesc si recunosc asta, sunt pericol public:ma pricep la rupt, stricat si pierdut, spun noapte buna de 857932 ori si daca nu mi se raspunde cum trebuie continui, ma indragostesc repede si uit greu, devin uneori prea siropoasa si patetica, uneori mai scriu chestii siropoase pe foi pe care apoi le pierd, ma atrage misterul, imi plac imbratisarile, ador rasariturile si parfumul diminetilor racoroase. si sa scot capul pe geam sa trag aer in piept, nu pot sa dorm dezvelita, dorm deobicei la perete, ca-i rece si bine, si cu-n picior dezvelit pe cearsaful rece, iubesc luna iunie, ador sa privesc trecatorii si sa-mi imaginez vietile lor, deseori nu ma prind de bancuri sau glume, sunt o pacoste, nu uit persoane ci doar trec mai departe, imi place s-o fac pe psihologul si la sfaturi sunt buna, imi place adrenalina, iubesc ploaia, nu-mi convine sa stau sub umbrela, si deseori merg sau alerg prin ploaie . Si-mi place sa ma invart si sa ametesc cu fata spre cer:X, obisnuiesc sa spun wtf thaa omg si lol indiferent de context, nu ma consider frumoasa, ci doar speciala, Imi place sa fiu o simpla fata si nu vreau sa fiu perfecta. Cine ma iubeste, ma iubeste asa cum sunt. Daca ai avut rabdare sa citesti tot, e bine. O mica parte din mine e aici.